.     fred 50x50      phone 128 (+30) 25510 23987
Loading...

MEDIA STROM

Μετά από μια ανοδική πορεία από το 1980 στην κατασκευή και εμπορία επίπλων και κόντρα στην εποχή, η επιχείρηση αναπτύσεται ανοίγοντας το 2011 ένα νέο κατάστημα με αποκλειστική διάθεση και συνεργασία για τον Νομό Εβρου της μεγαλύτερης και πιο σύγχρονης στρωματοποιίας της Ευρώπης την MEDIA STROM.

 

«Εμείς ξαγρυπνάμε… για να κοιμάστε εσείς καλύτερα»

Από την ίδρυση της εταιρείας το 1967 μέχρι και σήμερα μας εμπνέουν οι ίδιες βασικές αρχές που μας έκαναν μέρος της ζωής σας:

  • Ήθος, προσωπικό και επιχειρηματικό, που μετουσιώνεται σε αξιοπιστία και συνέπεια σε κάθε πτυχή της σχέσης μας μαζί σας.
  • Καινοτομία και συνεχής πρωτοπορία, που τη συναντάτε σε όλα τα προϊόντα μας. Προϊόντα άρτια, εξελιγμένου σχεδιασμού, σύμφωνα με τις τελευταίες διεθνείς τάσεις, δοκιμασμένα, με σκοπό να σας προσφέρουν τον πιο απολαυστικό και ξεκούραστο ύπνο.
  • Ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, που εσείς έχετε επιβραβεύσει, επιλέγοντάς μας όλα αυτά τα χρόνια.
  • Σεβασμός στον άνθρωπο, στη χώρα μας και στο περιβάλλον. Αξία που ασπαζόμαστε προσφέροντας ελληνικά προϊόντα άριστης υγιεινής και ασφάλειας, κατασκευασμένα κάτω από ιδανικές συνθήκες τόσο για τους εργαζομένους όσο και για το περιβάλλον.

    Όλα αυτά τα χρόνια είμαστε ταγμένοι στην υπηρεσία του καλού ύπνου και… ξαγρυπνάμε για να κοιμάστε εσείς καλύτερα!

 


8 + 1 Μυστικά για έναν καλύτερο ύπνο

1. Ποιοτικό στρώμα


Να έχουμε ένα καθαρό, μεγάλο κρεβάτι με ένα ποιοτικό στρώμα. Είναι δύσκολο να χαλαρώσουμε, αν το στρώμα μας είναι πολύ μικρό, πολύ σκληρό, πολύ μαλακό ή πολύ παλιό.

2. Σταθερό ωράριο ύπνου


Να διατηρούμε ένα σταθερό ωράριο ύπνου, ακόμη και τα σαββατοκύριακα. Αν κοιμόμαστε ακατάστατα, το βιολογικό μας ρολόι δεν μπορεί να αναγνωρίσει τις ώρες ανάπαυσης. 

3. Μην πιέζεστε για να κοιμηθείτε


Να ξαπλώνουμε για ύπνο όταν νυστάζουμε, χωρίς να πιέζουμε τον εαυτό μας να κοιμηθεί. Να αποφεύγουμε τη λήψη υπνωτικών φαρμάκων. 

 4. Ρουτίνα ύπνου


Να καθιερώσουμε μια «ρουτίνα ύπνου», όπως ένα χλιαρό ντους, ένα ποτήρι γάλα, ένα βιβλίο ή μουσική της αρεσκείας μας, ώστε ο οργανισμός να παίρνει το μήνυμα ότι είναι ώρα για ύπνο.

5. Τι να αποφεύγω;


Να αποφεύγουμε τα μεγάλα γεύματα και τα διεγερτικά ροφήματα, όπως καφεΐνη και αλκοόλ, από τις απογευματινές ώρες και μετά.

6. Φροντίδα υπνοδωματίου


Να φροντίζουμε το υπνοδωμάτιό μας να είναι σκοτεινό, δροσερό, ήσυχο και να αερίζεται. Να αποφεύγουμε να το φορτώνουμε με έπιπλα και ηλεκτρικές συσκευές.

7. Σωματική άσκηση


Να ασκούμαστε σωματικά σε καθημερινή βάση, αλλά όχι αργά το βράδυ.

8. Όχι στις έντονες συγκινήσεις


Να αποφεύγουμε καβγάδες, έντονες συζητήσεις, ταινίες δράσης ή άλλες καταστάσεις που προκαλούν έντονα ή αρνητικά συναισθήματα.

9. Όχι στο τσιγάρο!


Να μην καπνίζουμε, ειδικά αργά το βράδυ, και προπάντων να αποφεύγουμε να καπνίζουμε στο κρεβάτι , διότι εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλειά μας.